2007年4月22日日曜日

ブログプロジェクトについていけんとかんそう

今学きもうすぐおわりますね。二しゅう間ぐらいだけあるんです。私がとったのじゅぎょうの中で、このじゅぎょうが一ばん好きです。私は中学校時から日本語を勉強したいと思っているんです。

私はこのブログプロジェクトはとてもたのしくて、おも白いと思います。私はブログで日本語をたくさんれんしゅうしていたんです。そして、日本語で書いたりたんどやかんじを読んだりするは今のほうがブログをした前より上手になったんだと思います。日本語のじゅぎょうの友だちはたいてい自分のブログで新しいたん語や文ぽうを使うので、私は日本語をたくさんならいました。私も時々自分のブログに新しいたん語と文ぽうを使いたかったですが、たん語や文ぽうはどうやって使うのか分からなかったので、ぜんぜん使いませんでした。

The only problem that I had in this project was the lack of time and topic to write. I rarely have time to really sit down and think about an interesting topic to write. Most of the time when I was rushing to write something, I would just end up writing about my horrible week or homework from my other classes. I definitely need to work on setting aside some time from my schedule to really think about something interesting to write because I'm sure my friends will be bored reading my rambling about my homework or exams all the time.

But overall, this has been a great experience. I will definitely try to maintain this blog as long as possible after this class is over, even thought I'm not sure how often I'm going to update it since my schedule will get busier and busier next year.

みんなさん、最後のしけんにがんばってください!

1 件のコメント:

リン さんのコメント...

私の一ばん好きなじゅぎょうも日本語のクラスですが、たくさんの日本語のしゅくだいが好きじゃありません。><
私はブログがいい事だと思います。でもとてもいそがしいですね。
I hope you keep writing! 私はタンダーさんのブログを読むのが好きですよ!(: